Uudenmaan Juustoseura: Kevätretki Malmgårdin kartanoon ja Strömforsin ruukkiin / Vårutfärd till Malmgård slott och Strömfors bruk

• la 25.5.2024

Tervetuloa Uudenmaan Juustoseuran kevätretkelle lauantaina 25.5.2024 Malmgårdin kartanoon ja Strömforsin ruukkiin.

Aamupäivän aikana tutustumme Loviisan Pernajassa sijaitsevan Malmgårdin kartanon historiaan ja teemme
opastetun kierroksen sen päärakennuksessa.

Kartanon panimossa maistelemme Malmgårdin Panimon valmistamia oluita ja Kartanopuodista voimme os-taa tilan tuotteita.

Pernajasta matka jatkuu Ruotsinpyhtäälle, jossa tutustumme Strömforsin ruukkialueen historialliseen miljööseen, nautimme lounaan, sekä kiertelemme alueen puodeissa, näyttelyissä ja museoissa.

Retkipäivän ohjelma ja aikataulut

Klo 8.00                              Bussi lähtee Hgin keskustasta/Kiasman tilausajopysäkki
Klo 8.30                              Söderkullan S-Marketin parkkipaikka
Klo 9.45                              Opastettu kierros Malmgårdin historiallisessa kartanossa. Oppaana kreivi Henrik Creutz.
                                                 Tutustuminen Malmgårdin Panimoon ja oluttasting
                                                 Ostosmahdollisuus Kartanopuodissa

Klo 13.00                           Buffetlounas Strömforsin Ruukin Ravintola Myllyssä
                                                 Omaehtoinen tutustuminen ruukin alueen museoihin, puoteihin, näyttelyihin...
Klo 16.45                           Paluukyyti Helsinkiin Söderkullan kautta
n. klo 18.30                      Takaisin Helsingin keskustassa

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostilla juha.kling@juustoseura.fi 10.5.24 mennessä. Ilmoitathan samalla mahdolliset ruoka-aineallergiat samoin, tuletko bussiin Helsingin keskustasta vai Söderkullasta. Osallistu-misvahvistus lähetetään ilmoittautuneille erikseen sähköpostilla.

Tapahtuman omavastuuosuus, 70€/henkilö, sisältää em. ohjelman bussikuljetuksineen (ei kuitenkaan lounasjuomia). Maksu suoritetaan osallistumisvahvistuksen jälkeen Uudenmaan Juustoseuran tilille FI78 5680 0020 6454 18.