Uudenmaan Juustoseura: Esitelmä aistimisesta ja perusmakutesti

Esitelmä aistimisesta ja perusmakutesti Ravintola Perho

Föredrag om sensorik och grundläggande smakprov i Restaurang Perho

Hyvät juuston ystävät

Tervetuloa kuulemaan moniaistisesta matkasta maun maailmaan Ravintola Perhoon 7.11.2024

Vastaava tutkija, FT Sari Puputti luennoin meille tekijöistä, mitkä vaikuttavat ruoan maun kokemiseen painottaen aistien toimintaa. Kuulijat pääsevät myös itse testaa-maan aistiensa yksilöllistä toimintaa mm. perusmakutestin avulla.
Luennon jälkeen toteamme makuhermojamme toiminnan yhteisellä illallisella.

Tilaisuus on tarkoitettu Uudenmaan juustoseuran jäsenille seuralaisineen.

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostilla annukka.lankinen@gmail.com  31.10.24 mennessä. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erikoisruokavaliot?

Tapahtuman omavastuuosuus on 45€/henkilö. Hintaan sisältyy luennon ja perusmakutestin lisäksi illallinen. Maksu suoritetaan osallistumisvahvistuksen jälkeen Uudenmaan Juustoseuran tilille FI78 5680 0020 6454 18 viitteellä ”Perho”.